Helena Norowicz, którą znamy już z wcześniejszych kampanii marki BOHOBOCO oraz Nenukko została twarzą perfum Olibanum Gardenia.
Duet projektantów ponownie zaprosił 81-aktorkę do współpracy w kampanii reklamowej, czyli ten sposób reklamy pewnie się sprawdza.
Warto też chyba wspomnieć, że korzyści są obopólne, bo przed kampanią BOHOBOCO i Nenukko, Helena Norowicz była znana dużo mniejszej grupie publiczności, która mogła ją podziwiać na deskach teatru i kilku filmach.
Michał Gilbert Lach z BOHOBOCO powiedział „…Pani Helena po raz kolejny zachwyciła nas swoją perfekcyjnością i swobodą przed obiektywem aparatu. Jej energia i pewność siebie sprawiła, że szybko udało się oddać klimat nowej kampanii Bohoboco. Zdjęcie przedstawia szlachetną urodę, tajemniczość i piękno naszej Ambasadorki”.
Przyznać musimy, że w tej kampanii Helena Norowicz w elegancki, zmysłowy i intrygujący sposób prezentuje nagość i stawia pytanie „Czy piękno ma wiek?”.
Jak pachnie Olibanum Gardenia marki Bohoboco? To subtelna mieszanka zapachu kadzidła z delikatnością kwiatów gorzkiej pomarańczy i wyrazistej gardenii, przywołująca inspiracje Dalekim Wschodem.
Dla ciekawych, gdzie można obejrzeć Helenę Norowicz na żywo, informuję, że trzeba wybrać się do Teatru Syrena w Warszawie na sztukę Dogville.
#HelenaNorowicz #bohoboco #starszamodelka #dorzałamodelka
Grażyna Naszkiewicz-Smukalska napisał
Prawdziwa uroda przemija powoli. 🙂